• 0 głosów
    Zagłosuj

    Fatalna obsługa

    sugestia
    Stan zamówienia nie jest aktualizowany - nawet nie wiedziałem, że zamówienie zostało wysłane.
    Informację o tym, że wysłali tylko jeden żel punktowy zamiast jednego oraz, że drugi zostanie dosłany otrzymałem dopiero po doręczeniu towaru.
    Zdecydowanie nie polecam tego sklepu. edytuj post

    anonim 2012-10-03 12:38

    Odpowiedź główna Witam, sprawa w toku, wyjaśniamy przyczyny. Proszę o podanie na jaki adres email próbował Pan się skontaktować?

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Witam, sprawa w toku, wyjaśniamy przyczyny. Proszę o podanie na jaki adres email próbował Pan się skontaktować?
    2012-10-06 16:11
  • Maila wysłałem dwukrotnie pod adres laboo@laboo.pl .

    Nie otrzymałem odpowiedzi. Informację o niekompletnym zamówieniu otrzymałem dopiero w dniu otrzymania paczki. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z moimi oczekiwaniami, to informację o zmianie statusu zamówienia otrzymałem 3 dni po jego otrzymaniu!
    2012-10-06 18:27

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • bartoszulman

Aktywni użytkownicy :


więcej »