Stan zamówienia nie jest aktualizowany - nawet nie wiedziałem, że zamówienie zostało wysłane.
Informację o tym, że wysłali tylko jeden żel punktowy zamiast jednego oraz, że drugi zostanie dosłany otrzymałem dopiero po doręczeniu towaru.
Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.
edytuj post
-
0 głosówZagłosuj
Fatalna obsługa
sugestia
anonim 2012-10-03 12:38
Odpowiedź główna Witam, sprawa w toku, wyjaśniamy przyczyny. Proszę o podanie na jaki adres email próbował Pan się skontaktować?
-
Odpowiedź główna Witam, sprawa w toku, wyjaśniamy przyczyny. Proszę o podanie na jaki adres email próbował Pan się skontaktować?2012-10-06 16:11
-
anonim
Maila wysłałem dwukrotnie pod adres laboo@laboo.pl .
Nie otrzymałem odpowiedzi. Informację o niekompletnym zamówieniu otrzymałem dopiero w dniu otrzymania paczki. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z moimi oczekiwaniami, to informację o zmianie statusu zamówienia otrzymałem 3 dni po jego otrzymaniu!2012-10-06 18:27